Zo, jouw persoonlijke huisstijl staat (of staat bijna).
Dan is het nu tijd dat jij dit gaat doorvoeren in jouw werkboeken/ebooks/weggevers of andere online of fysieke producten zodat het ook professioneel en herkenbaar wordt. Dat zorgt er dan weer voor dat jij overkomt als expert, als belangrijk, als dit-kan-ik-echt-niet-missen-want-dit-ziet-er-fantastisch-uit. En dat wil je! Want jij wilt die klanten binnenhalen toch? Laten zien wat je in huis hebt? En dat laten zien begint vanuit jezelf en die visuele fundering.
Wat als die fundering staat?
01
Jij hebt een huisstijl: jouw logo die uitstraalt wie jij bent, bijpassende kleuren waar je u tegen zegt, lettertypes die onderscheidend zijn en iconen waarmee jij een unieke indruk maakt.
02
Dan gaat het consistent doorvoeren + jouw herkenningsfase van start. Mensen gaan jou herkennen, ze denken zoiets als: ‘hé deze toffe chick heb ik vaker voorbij zien komen, bij haar ziet alles er gelikt uit, van haar kan ik veel leren! Zij heeft geïnvesteerd in een goede uitstraling, dan is ze het vast waard dat ik ook in haar investeer!’ Ik bedoel: hallootjes, dit wil je toch bij anderen overbrengen? En ik ga jou helpen om jouw huisstijl door te voeren.
Check!
door naar de rest!
Die passende uitstraling gaan we nu doorvoeren in een werkboek/ebook/weggever/you name it. Want jouw teksten in een Word document gaan bij niemand in 1x aanslaan. Én met alleen mooie praatjes kom je er niet. Heb je wel eens gehoord van het spreekwoord: een beeld zegt meer dan 1000 woorden? Yep that’s the true. Mensen willen een beeld om iets te kunnen onthouden. En als jij hebt geïnvesteerd in die passende uitstraling, dan gaan mensen jouw uitstraling onthouden, ze geven jouw persoonlijkheid een beeld en slaan dit op in hun brein. En zo denken ze eerder aan jou.
Wil jij ook jouw teksten zo vertalen dat ze gaan spreken? Dat jouw teksten een eigen leven gaan leven en jouw kennis gaan versterken waardoor jij als expert gezien gaat worden?
Wat zou er gebeuren als jij zelf blijft aanrommelen?
Jouw werkboeken komen niet uit de verf. Je blijft maar wat proberen maar het wordt nooit zoals je in gedachten had. Het krijgt niet die ‘wow-factor’ wat je de lezers van jouw werkboeken gunt. Jij baalt als een stekker want jij had zoveel meer uit die werkboeken kunnen halen.
Je mist de unieke sparkles die jou onderscheidend maken. Jij bent uniek en met jouw cursus wil je graag laten zien dat jij niet zoals je buurvrouw bent. Dat iemand echt bij jou moet komen want jouw hulp is echt giga goed! Maarja door de templates van Canva te gebruiken krijg je de werkboeken die jouw buurvrouw ook heeft en maak jij jezelf niet onderscheidend.
Wat zou er gebeuren als jij investeert in unieke werkboeken?
Jouw werkboeken zijn he-le-maal uniek. Jouw werkboeken worden ontworpen naar al jouw wensen + mijn inzichten wat ervoor zorgt dat jouw werkboeken aantrekkelijk zijn om in actie te komen. Ze zien er aantrekkelijk uit en zijn daarnaast ook fijn leesbaar en handig in gebruik (hoe praktischer hoe beter). Jij wordt blij van jouw werkboeken en op deze manier gaan jouw klanten ook echt aan de slag met jouw waardevolle kennis omdat ze in actie willen komen.
Jouw werkboeken springen eruit! Ze zijn helemaal in jouw stijl en deze werkboeken zijn een papieren vertaling van wie jij bent en hoe jij jouw klanten het liefst helpt. Het is alsof ze jou in levende lijve voor zich hebben staan. Jouw werkboeken zijn onderscheidend en niet eenvoudig na te maken. Terwijl iedereen templates gebruikt, kies jij ervoor om net dat beetje extra te geven aan jouw lezers, waardoor zij gemotiveerder zullen zijn. Zo kun jij jouw klanten op z’n allerbest helpen.
investering
Het liefst zou ik hier voor jou een kant en klare prijs neerzetten. Ik begrijp helemaal dat dat handig is en jij dan weet waar jij aan toe bent. Had ik maar zo’n vaste prijs 😉 Maar omdat jouw werkboek maatwerk is, ligt het helemaal aan jouw ideeën en de grootte van de teksten hoeveel ik voor zo’n werkboek, weggever of ebook vraag. Ik help je enorm graag, dus stuur mij zeker een bericht, dan denk ik met je mee over de mogelijkheden.
ANdere ideëen?
Ik denk graag met je mee!
Zoals je inmiddels wel in de gaten hebt vind ik niks belangrijkers dan jouw stijl op een unieke en persoonlijke manier door te voeren. Nu zijn er duizenden mogelijkheden en ik denk heel graag met je mee om een tof idee te bedenken waardoor jouw huisstijl gaat shinen! Kom je er zelf niet uit? Dan zijn de volgende onderdelen misschien iets voor jou. Zo niet, neem dan zeker contact op, dan gaan we erover sparren!
- Een gepersonaliseerd notitieboek
- Kaarten waarin jij jouw huisstijl doorvoert (als een pro)
- Een inspirerende planner
- Bedrukt product
- Stickers (zeg nou zelf: die plak je toch het liefst overal op om jezelf te laten zien!)
- Inpakpapier
- You name it
lieve woorden
faq
Al jouw praktische vragen op een rij! Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan een mailtje naar hello@suzannevanbeek.nl
Als jij iemand bent die zich wil onderscheiden met jouw werkboeken/weggevers/ ebooks dan ben je bij mij aan het juiste adres. Door te luisteren naar jouw wensen en ideeën kan ik met jou meedenken hoe we deze op een unieke manier kunnen verwerken.
Omdat ik het mega belangrijk vindt dat jij zelf aanpassingen kunt doen in jouw ontwerp. Niets is vervelender dan dat jij voor elk wissewasje aan mij moet vragen of ik een aanpassing kan doen. Op die manier kan jij snel schakelen en levert dat jou tijd op.
Je kunt eenvoudig een gratis account op Canva.com maken. Als jij van plan bent veel gebruik te maken van Canva voor werkboeken/socials, dan raad ik aan om de betaalde versie te nemen. Zo kun je jouw eigen lettertypes ook uploaden zodat jij jezelf écht kunt onderscheiden.
online training
‘In 30 minuten jouw (eigen) professionele werkboek maken in Canva’
Wil jij toch liever zelf aan de slag met jouw werkboeken/weggevers/ ebooks waar jouw persoonlijke stijl wordt doorgevoerd? In mijn 30 min training leer jij hoe jij jouw stijl verwerkt en een professionele uitstraling creëert. Als je nu begint dan kan jouw werkboek over een uur al af zijn!