Ik ben Suzanne,
Jouw merkontwerper
Kleurrijke designs die 100% aansluiten op jouw merkverhaal en zorgen voor connectie. Dat is wat ik doe.
Een nuchtere, kleurrijke en (meestal) lachende designer. Heeft een hekel aan koetjes-kalfjes gesprekken, geef mij maar diepgang!
Ik zoek alles en iedereen eerst op instagram. Dat is het tijdperk waarin we leven.
Als iets er niet aantrekkelijk uitziet en er geen aandacht is gegeven aan het design ben je mij kwijt. Voor jou 10 anderen.
De markt is overvol, de enige manier waarop jij de aandacht trekt is een uitstraling die past bij jou en jouw bedrijf.
Dat is wat ik het aller-liefste doe: jouw bedrijf de uitstraling geven die het verdient! Je passie van het beeldscherm laten springen en je liefde bij iemand door de brievenbus zenden. Are you in?
Wie is Het bloei bureau?
2019
Designs by Suus
Tijdens een stage werd ik in het diepe gegooid: ‘Als je wil mag je deze week je website bouwen’. Dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Dus zo geschiedde..
2020-2024
Suzanne van Beek
De focus op
2025
Het Bloei Bureau
Een nieuwe stap. Ik word namelijk mevrouw van Manen, doei van Beek! Tijd voor een nieuwe naam
Mijn paar van mijn
favoriete dingen
Hier een schuine
korte tekst
Hier een schuine
korte tekst
Mijn lievelingskleur
Doener, denker of overdenker?
roze, of paars of toch terra
Mmm ja de overdenker
Ik word heel blij van
Mijn lievelingsprogramma
De zon die schijnt op mijn discobal: aka favo interieuritem
Boer zoekt vrouw, of toch expediti?
Gek feitje
Lievelings to do
ik schrijf alleen met zwarte pen. Blauw komt er niet in bij mij.
100% crossfitten! Of hardlopen in het zonnetje
Zijn we een match?
Ik geloof erin dat als de visuele uitstraling van jouw bedrijf afgestemd is op wie jij bent, dat je moeitelozer jouw lievelings klanten aantrekt.
Niet omdat je uitstraling zo mooi is (wat het natuurlijk wel is), maar omdat ze met jou als persoon willen werken. Iedereen kan het werk doen wat jij doet, maar niemand kan jouw persoonlijkheid kopiëren én dát is jouw USP.
Ik ga je helpen om dit zo te vertalen dat jouw persoonlijkheid van het beeld afspat en jouw klantbeleving waardevoller wordt.
Je bedrijf is je trots, dat waar jij naartoe gewerkt hebt om in te richten zoals het ondernemen voor jou werkt. Je wilt serieus genomen worden, professionaliteit uitstralen en de waarde van de samenwerking met jou laten zien.
Ik help je met het ontwikkelen van een visuele identiteit die kwaliteit uitstraalt en ervoor zorgt dat nieuwe leads eerder vertrouwen hebben in jou. Laat die lievelings klanten maar komen 😉
wie ben ik
alles over
Suzanne
Het creatieve brein achter het bedrijf, de ontwerpen en gesprekken die je met mij aangaat. Leer mij hier kennen!
Liever gelijk bewonderen wat voor
ontwerpen ik maak? Bekijk mijn portfolio!
feitjes over mij:
01
Ik schrijf alleen met zwarte pen. Ik. kan. het. niet. aan. om. notities. te. maken. met. blauwe. pen. Of nog erger: mijn agenda gevuld met blauwe en zwarte inkt. Brrr ik krijg er nu al rillingen van. Dus heb ik al-tijd een zwarte pen bij mij (prioriteiten hè).
02
‘Boer zoekt vrouw’ is echt mijn lievelings programma. Ik vind dat zo lief en kneuterig dat ik helemaal wegsmelt op de bank. (Oke Expeditie Robinson komt op een goede 2e plek, dol op die avonturen en sportieve uitdagingen).
03
Ik luister de hele dag door worship muziek en ik swing liever in de kerk dan in de kroeg. Maar ik lust zeker wel een wijntje (of 3). O en vergeet dan die goed gevulde borrelplank niet, want voor kaas (en pure chocola) mag je mij wel wakker maken.
04
Mijn kledingkast hangt helemaal op kleur en de poging tot een volledig duurzame collectie liep een beetje in de soep vanaf het moment dat ik bij Scotch & Soda ging werken. Daar werk ik dan ook met liefde één dag in de week als stylist.
05
Waar je mij het meest gelukkig mee maakt? Dat is met stipt op 1 als de zon schijnt op mijn favoriete interieur item: mijn discobal. Bijna niets is beter dan een glitterfeestje in de ochtend met een kop heet water en een bak kwark met zelfgemaakte granola.
samenwerking
Onze samenwerking is persoonlijk en heeft diepgang, want oppervlakkig daar houd ik niet van.
We gaan de diepte in, zodat we jou en jouw bedrijf de visuele vertaling geven die past bij wie jij bent en wat je wilt uitstralen. Zodat jij jouw eigen kleurrijke uitstraling hebt en niet ‘een van de zovelen’ bent.
Om ervoor te zorgen dat jij met de leukste mensen samenwerkt. Zodat jij elke dag met trots naar je eigen bedrijf kijkt en weet dat het er goed uitziet en past bij wie jij bent.
Ik denk met je mee hoe we die verandering kunnen laten zien. Verbaal en non-verbaal vertel jij mij wie jij bent en dat vertaal ik tot een huisstijl ontwerp die bij jou past.
Na onze samenwerking heb je de juiste visuele vertaling die het verhaal van jou als ondernemer vertelt, waardoor jij gemakkelijker jouw marktpositie in kan nemen en makkelijker online deelt over jouw aanbod.
lieve woorden
Bucketlist
Mooie dromen werkelijkheid maken:
01
Ik wil heel graag een boek ontwerpen (of een papieren agenda). Is dit iets voor jou? Stuur mij dan zeeeker een berichtje 🙂
02
Al jaren heb ik een gitaar, alleen kom ik niet verder dan 4 akkoorden. Dus op mijn bucketlist staat toch wel om ooit fatsoenlijk een liedje (of uberhaupt een ritme) te kunnen spelen 😂
03
Ik ben echt zo’n bruiloften-gekkie. Woehoee: in 2025 ga ik trouwen met mijn lieve vriend! Je kunt je voorstellen dat ik elke keer dat ik voor een klant naar pinterest ga – compleet verdwaal tussen de bruiloft plaatjes.
04
Op een dag heb ik mijn eigen airbnb met roulerende meubels. Dit is echt mijn allergrootste droom, nu al zin om mijn interieur-brein hier op los te laten. Heb jij toevallig een plek waar ik je mee kan helpen of heb je een ander goed idee? Laten we dan zeker even sparren!
05
In ’22 rende ik mijn eerste marathon, in ’24 mijn tweede: een hele speciale namelijk de Muskathlon in Kenia, waarbij ik 1000-en euro’s ophaalde voor het goede doel. Of ik nog een marathon ga rennen? Wieweet Rotterdam ’26?
Zullen we samenwerken?
Nu je mij een beetje beter hebt leren kennen is het tijd om aan de slag te gaan. Laten we een brainstormsessie inplannen om te ontdekken waar jij visueel nog meer kunt bereiken zodat jouw bedrijf een professionele uitstraling gaat uitstralen.